header

header phone

button

bodytone

BODYTONE kent een rijke historie. De oprichting in 1996 was het startschot voor een mooie en rijke geschiedenis waarin product ontwikkeling en quality control hoog in het vaandel staan. Er is veel energie gestoken in het behalen van vele kwaliteit certificeringen en normeringen. BODYTONE staat garant voor kwaliteit op het hoogst denkbare niveau. Iets waar we met recht trots op zijn.

Inmiddels is BODYTONE actief in 45 landen wereldwijd en het distributie kanaal breidt zich nog altijd uit. Zo ook met de komst van een nieuwe distributeur in de Benelux. Een team van ervaren professionals staat klaar om kennis te delen, advies te geven en mee te denken in uw organisatie en daarbuiten.

De website www.bodytonefitness.nl staat symbool voor de werkwijze en gedachtegang van de distributeur. De Blog-website is bedoeld om kennis te delen. Natuurlijk treft u een overzicht van onze producten, maar de website is zoveel meer. Het wordt een portal waar iedereen kennis kan delen. Lever daarom gerust inspirerende teksten aan die collega ondernemers kan helpen in hun dagelijkse operatie. Het doel is om mensen aan te zetten om “anders” te denken, kan motiveren om nieuwe concepten te implementeren of te filosoferen. De intentie is tweeledig. Enerzijds willen wij verbinden met onze relaties, anderzijds willen we een bijdrage leveren om de verbinding tussen onze relatie en hun leden / klanten tot stand te brengen.

Vanaf de oprichting heeft BODYTONE vele productlijnen op de markt gebracht. We zijn er met recht trots op dat wij een compleet assortiment kunnen leveren bestaande uit:

  • 2 cardio lijnen
  • 2 kracht lijnen (pin loaded)
  • Een complete free weight lijn
  • Een ruim assortiment aan crossover & cable motion toestellen
  • 2 kracht lijnen (plate loaded)
  • Cross Area rekken en bijbehorende accessoires
  • Een ruim pakket aan accessoires: dumbbells, schijven, stangen & attributen….enz
  • Lockers & kleedruimte meubilair
  • Fitness vloeren

Met deze uitgebreide portfolio is BODYTONE in staat om een volledige club in te richten.

De producten zijn een 'means to an end'. Daarmee wordt bedoeld dat het persoonlijke contact, de verbinding met onze relatie, in verhouding een hogere positie inneemt dan onze kwaliteitsproducten. De inventariserende gesprekken moeten leiden tot de kernvragen aan de ondernemer: “Waarom bent u ooit de onderneming begonnen? Wat is het doel van de onderneming? Welk (maatschappelijk) belang wordt gediend?”. De influencer Simon Sinek noemt het de “Why-factor” in zijn presentatie over de 'Golden Circle'. Pas als we weten wat het antwoord is op deze vraag, kunnen we in de ziel van de onderneming kruipen en op de juiste wijze invulling geven aan toekomstige projecten. Dit vraagt veelal meer tijd, maar gaat op de lange termijn meer waarde toevoegen aan de onderneming van onze relaties. De energie die vanuit die invalshoek vrij komt is vele malen krachtiger en leidt binnen de organisatie van BODYTONE en het betrokken team tot 'business happiness'.

Een directe vraag om apparatuur staan we niet in de weg, maar het bovenstaande verhaal zit in de wortels van de BODYTONE organisatie, wereldwijd, en geeft ons de inspiratie en motivatie om altijd dat ene stapje extra te doen voor onze relaties. 'Connect to us!'

Aangesloten leveranciers:

ACM
aov collectief logo
biomedic
bodybow
bodytone
dvap
drax
een veilig gevoel
Feab
fydalo
fysion
fysioroadmap
andullatie
idos
infysio
Kab
kootsj
mckenzie
manutan
mediq medeco
miwo
npi
samcon
secma
spotonmedics
corporate
technogym
alantic
tunturi
uniqcare